Telefonrådgivning

Der kan være flere forskellige situationer, hvor telefonrådgivning er en god og praktisk løsning:

  • Du bor langt væk og har brug for netop min kompetence
  • Du har svært ved at finde tid i hverdagen
  • Du har nogle enkelte spørgsmål
  • Du har tidligere har fået testet et barn hos mig, eller haft terapi hos mig, og har nu har brug for opfølgende snak
  • Du har brug for at  vende en usikkerhed om din/jeres situation, som du har behov for at blive skarpere på.
  • Du har spørgsmål til et forløb, der allerede er i gang hos en anden behandler, hvor du har brug for andre øjne på processen
  • Du ønsker en afklaring af, om det er relevant med en testning af dig selv eller dit barn
  • Du overvejer at opstarte et samtaleforløb, men er ikke helt sikker endnu
Kort sagt, så er der mange mulige grunde til at søge telefonisk rådgivning

Der er ikke noget, der er for stort eller for småt. Alle henvendelser er velkomne. Har du brug for at få afklaret, om det kræver en telefonrådgivning først, så kan vi tage en kort indledende samtale. Måske er det noget helt andet, der skal til. Lad os tale om det.

Jeg tager 1400kr pr. påbegyndt telefonrådgivningssession (svt. 60 minutter). Der betales enten pr. bankoverførsel eller Mobilepay før hver påbegyndt session.

Telefonrådgivningen er ikke forpligtende. Derfor kan telefonrådgivning være en enkelt kontakt, såvel som at den kan strække sig over flere gange. Det er dig, der sætter rammerne for dette, og du er ikke forpligtet til at igangsætte forløb, undersøgelser eller lignende.

Hvis du opstarter i samtaleforløb, vil den første samtale altid være i fysisk fremmøde.